Steel Fit maneca BFR (Blood Flow Restriction) pentru brate

74.85lei

Restrictia partiala a circulatiei sanguine pentru cresterea maxima!

EFECTE SI BENEFICII

STIMULEAZA CRESTEREA

MENTINE ZONA CALDA

AJUTA LA REGENERARE

CATARAMA REZISTENTA

PONT– Pentru o pompare mai buna in timpul antrenamentului va recomandam sa folositi impreuna cu crema pentru brate Guns of Steel!

Descriere

Usor de utilizat, concepute pentru antrenamente  BFR!

Antrenamentele de restrictie a fluxului sanguin (BFR) sunt bune pentru:

  • Sportivii care doresc restrictia fluxului sanguin la muschii vizati
  • Stimularea cresterii musculare si cresterea cantitatii de muschi construit
  • Greutati mai mici pentru a obtine rezultate mai bune

CUM SE UTILIZEAZA:

Cum functioneaza muschii nostrii?

Muschii nostri sunt formati din fibre si asa-numitele unitati motorii sunt baza operatiunii. Aceste unitati sunt alcatuite din mai multe fibre şi o celulă nervoase (neuron motor). Unitățile motorii au mărimi diferite, acestea sunt mici și mari (cu fibre puține sau multe în ele). In cele mici, fibrele oxidative cunoscute sub numele de fibre de rezistenta sunt predominante, in timp ce in cele mai mari fibrele de tipul doi, care pot dezvolta o forta mare si sunt capabile sa creasca.  Cand efectuam o miscare, fibrele sunt activate in functie de asa-numita regula de marime. Acest lucru spune ca intotdeauna fibrele cele mai mici sunt activate primele si daca acestea sunt in masura sa exercite o putere suficienta pentru a efectua sarcina, atunci miscarea este realizata. In cazul in care forta nu este suficienta, atunci sunt conectate unitati motorii din ce in ce mai mari la acesta, pana cand in cele din urma greutatea data nu se misca, miscarea este realizata.

Esenţa unui antrenament BFR

Daca dorim sa ne crestem muschii si forta, atunci trebuie sa tintim fibrele de tipul doi, acestia fiind activate numai sub o sarcina suficient de grea (cu o intensitate de 65% sau mai mare). Nu este nimic in neregula cu acest lucru, la toata lumea ii place sa se antreneze, sa ridice greutati din ce in ce mai mari, cu totii stim bine, ca la baza dezvoltarii stau antrenamentele cu greutati mari. In acelasi timp, mai multe cercetari au fost publicate in ultimul deceniu despre o anumita metoda de antrenament si anume  Blood Flow Restricition (BFR), adica antrenamentul cu un flux limitat de sange. Esenta acestei metode este ca circulatia membrelor (brate si picioare) este limitata fie prin utilizarea de benzi de cauciuc sau de o “maneca”. (ATENTIE! Limitam, nu blocam! Instructiunea ne spune ca pe o scara de la unu la zece, in cazul in care 10 reprezinta oprirea totala a circulatie, strangerea sa fie la un maxim de 7 sau 6. Ca urmare a fluxului sanguin limitat, putem atinge puterea si cresterea musculara, cu intensitate mult mai mica (50% sau mai mica), care este comparabil cu un antrenament cu o intensitate normala, medie sau chiar mare.