New In Store

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip is cing elit, sed do eiusmod tempor

Categories :

Let’s connect

Search

Absolute Live

  /  Alimentatie sanatoasa   /  10 alimente pentru un abdomen plat + bonus

10 alimente pentru un abdomen plat + bonus

Ca sa poti avea parte de un abdomen plat trebuie sa acorzi o atentie deosebita la alimentele pe care le consumi dar si la antrenamentele fizice pe care le desfasori.

Iar daca vei avea o alimentatie potrivita atunci si abdomenul tau va arata foarte bine. Cu cat consumi mai mult fast-food sau alte alimente nesanatoase cu atat muschii abdominali vor fi mai slab dezvoltati iar aspectul tau fizic va avea de suferit.

Acestea fiind spuse, mai jos vei gasi o lista cu alimente care te pot ajuta sa ai un abdomen plat:

Iaurtul

Iaurtul este bogat in proteine, calciu dar si multi alti nutrienti. Il poti consuma ori de cate ori simti nevoia sa alegi o gustare intre mesele principale. Acesta este bogat in arginina, leucina si aminoacizi care ajuta la mentinerea masei musculare si la topirea accelerata a grasimii.

Bananele

Acestea reprezinta un fruct pe care il poti savura fara sa te ingrijorezi ca vei castiga in greutate. Bananele contin o fibra care poarta denumirea de pectin iar aceasta este cunoscuta pentru prevenirea cancerului de colon. In plus banelele contin vitamina A, C, E, B6 dar si calciu, magneziu si potasiu.

O banana poate contine intre 75 si 135 de calorii.

Castravetii

Castravetele se poate folosi in salate, in sandwich-uri dar si in starea sa naturala ca o leguma ce insoteste un ou sau aperitiv. Acesta are putine calorii si este bogat in apa si vitamina C.

Daca il vei consuma in fiecare zi atunci vei avea parte de nutrientii si vitaminele de care organsimul tau are nevoie.

Ceaiul verde

Ceaiul verde este consumat de mai bine de 100 de ani si ofera numeroase beneficii. Acesta iti ofera o portie sanatoasa de antioxidanti care te vor ajuta sa arzi mai repede grasimea nedorita.

Ouale

Ouale reprezinta o sursa perfecta de proteine. Acestea sunt consumate de sportivii din intreaga lume din cauza beneficiilor pe care le ofera.

Ouale te ajuta sa contruiesti masa musculara si sa arzi mai multe calorii in fiecare zi. Consuma oua zilnic si vei avea parte de abdomenul la care visezi.

Avocado

Avocado face parte din gama grasimilor mononesaturate. Potrivit studiilor, persoanele care consuma cu regularitate avocado beneficiaza de o reducere a circumferintei taliei si pe langa asta o starea de sanatate mult mai buna.

O jumatate de avocado contine 10 grame de grasimi sanatoase si impiedica acumularea grasimii in jurul taliei.

Carnea de miel

Carnea de miel contine vitamina B, proteine, zinc si tryptophan. Mielul reprezinta o sursa sanatoasa de proteine. Acesta mai contine si acid linoleic conjugat, substanta care te poate ajuta la mentinerea siluetei.

Pepenele

Pepenele are un efect remarcabil asupra depunerii placii de aterom in artera. Acest fruct poate reduce riscul de a dezvolta grasime abdominala.

Rosia

O singura rosie contine 33 de calorii. Pe langa asta s-a demonstrat ca rosia influenteaza cantitatea de lipide din sange. Rosiile ajuta la prevenirea obezitatii.

Nucile

Nucile sunt foarte satioase. Acestea contin o multime de substante beneficice organismului si te vor ajuta sa mananci mai putin.

Bonus

Si daca tot am vorbit de alimente sanatoase, dorim sa va prezentam si bauturile regasite in magazinul nostru online, acestea fiind ideale pentru cei care desfasoara antrenamente in sala de fitness sau alte sporturi de peformanta.

Descopera-le si comanda-le cu incredere.

You don't have permission to register
X